A válság óta nem volt ilyen boldog karácsonya a kisvállalkozásoknak
Minden második kkv nagyobb forgalmat ért el, mint egy évvel korábban, akik pedig reklámoztak, még jobban jártak.
Minden második kkv nagyobb forgalmat ért el, mint egy évvel korábban, akik pedig reklámoztak, még jobban jártak.
A marketinges szakma erős kritikával illeti tevékenységét, miközben a hazai kisvállalatok körében töretlen népszerűségnek örvend. Hírleveleivel ő teremtette meg a kisvállalati marketing alapjait Magyarországon, ám kritikusai szerint végtelenül gagyi, amit csinál. A pályáját multicégek marketingeseként kezdő Wolf Gábor szerint ő nem marketinget tanít, hanem vevőszerzést.
A tíz leggyakrabban használt marketing eszköz közül hat online, a sajtóhirdetés kiesett, a Facebook hirdetés pedig bekerült a top 10-be.
A hazai kis- és közepes vállalatok erősödő marketing mellett is csak karácsonyi forgalmuk szinten tartását tudták elérni 2011 végén a Marketing Commando felmérése szerint. Míg 2010-ben a kkv-k 11 százaléka nem hirdetett az ünnepi időszakban, addig tavaly már csak 7 százalékuk tett így.
A hiányzó alapismeretek a felelősek a kis és középvállalkozások (kkv-k) kudarcáért a Marketing Commando legfrissebb internetes szavazása szerint.
A kis- és középvállalatok által a tíz leggyakrabban használt marketingeszköz közül négy a Facebookhoz kötődik.